Porin Seudun Reumayhdistys ry on perustettu vuonna 1951 ja kuulumme Suomen Reumaliittoon. Yhdistyksessämme on n. 500 jäsentä.

Reumayhdistyksen toimisto palveli vielä vuoden 2023 loppuun saakka Porissa osoitteessa Yrjönkatu 12. Vuoden 2024 alusta alkaen pysyvää toimistoa ei ole, mutta sovittaessa meidät tavoittaa Satakunnan Yhteisökeskuksesta, Otavankatu 5a, Pori.

Päivystys hoidetaan puhelimitse. Saat yhteyden numerosta  02 6410 754 joka arkipäivä kello 10:00 - 15:00, tai sähköpostilla: info@porinseudunreumary.fi.

TOIMINTA

Yhdistyksen tarkoituksena on työskennellä reumasairauksien ja muiden tuki- ja liikuntaelinsairauksien ehkäisemiseksi ja terveyden edistämiseksi. Haluamme edistää ja kehittää sosiaaliturvaa, hoitoa, kuntoutusta ja muita palveluja Satakunnassa. Toimimme alueemme reumasairaiden tukena ja valvomme heidän yhteiskunnallisia etujaan ja oikeuksiaan.

Järjestämme jäsenillemme heidän toiveidensa mukaista ohjelmaa, kuten virkistysmatkoja ja teemailtoja. Kuntouttava liikunta on iso osa toimintaamme, joten käymme siitä jatkuvaa keskustelua pyrkien löytämään juuri jäsenistöllemme sopivia ja myös taloudellisesti tuettuja liikuntamuotoja. Järjestämme myös lapsille ja nuorille heidän mieluistaan toimintaa. Yhdistyksen jäsenille tarjoamme:

• Jäsenetuna neljästi vuodessa ilmestyvän Reumalehden
  • Tuolijumppaa Apilapääskyssä
  • Kuntosaliryhmiä
  • Lasten jumpparyhmä
  • Nimenkirjoitusvihon Katinkurun ja Kirjurinluodon lenkkipoluilla
  • Vertaistukiryhmiä
  • Virkistysmatkoja
  • Teemailtoja

LIITY JÄSENEKSI

Jäseneksi voit liittyä osoitteessa https://kilta.reumaliitto.fi/verkkolomakkeet/jasenhakemus

Syyskokous on vahvistanut vuoden 2024 jäsenmaksuksi 24€ per henkilö.

Jäsenenä voit  antaa sähköpostiosoitteesi yhdistyksen jäsenrekisterinhoitajalle kirjattavaksi jäsenrekisteriin eli Kiltaan.  Tämä varmistaa, että saat kaikki ajantasaiset tapahtumatiedot suoraan omaan sähköpostiisi.

Yhdistysten jäsenet pääsevät nyt Killan sähköiseen asiointipalveluun. Sivuston osoite on https://oma.reumaliitto.fi . Avautuvalla sivulla jäsenen tulee ensiksi tilata Kiltaan merkittyyn sähköpostiosoitteeseensa salasanan luontilinkki. Sähköpostiin tulee pian hänen jäsennumeronsa ja linkki salasanan muodostamiseksi.